80's あの頃に戻りたい!Takiroxy's choice



#南房総おいしいもの食べ隊
In the 1980s, many hit songs and videos were born.
We watched songs and videos and longed for rock stars. And I certainly fell in love with you and loved each other. If the passage of time can be forgiven, I want to go back to that time. This is a playlist that spells love for you.

Takiroxy with love from.


1980年代、多くのヒット曲と映像が生まれました。僕たちは曲と映像を見て、ロックスターに憧れました。そして、私たちは恋をして、愛し合いました。もし、時の流れが許してもらえるのなら、僕は、あの時に戻りたい。これは、あなたへの、愛を綴った、プレイリストです。https://www.youtube.com/takiroxy

コメント